Változások az eseti légtér igénylésében

Az Ügyfélkapu+ és a DÁP bevezetésével módosult az eseti légtérigénylés menete

Új keretprogram

A NAV módosította az Általános Nyomtatványkitöltő (ÁNYK) programját. A 3.41.0-ás új verzió a nav.gov.hu oldalról tölthető le. Amennyiben meg akarod tudni, hogy jelenleg hányas verzió fut a gépeden, akkor a szerviz menüpontban a névjegy fület válaszd ki. A legördülő menü legelső pontja jelzi az ÁNYK keretprogram futtatott változatát. Az eseti légtérigénylés csak az új verzióval adható be, így a letöltött 3.41.0 keretprogramot a letöltést követően installálni kell.

Azonosítás módjának beállítása

Az új verzió indítását követően a „szerviz” menüpont beállítások opciójában a „működés” fülön meg kell keresni az azonosítás módját és azt az azonosítást, amellyel rendelkezel, ki kell választani. Így pl, ha DÁP-al rendelkezel, akkor azt a négyzetet kell megjelölnöd.

Kitöltés

Amennyiben ezzel végeztél, az adatok/új nyomtatvány/ és a HMEIR megfelelő nyomtatvány kiválasztásával pld 02 általános eseti légtér megjelölését követően a nyomtatvány kitöltése és beküldése a korábbiak eljáráshoz képest változatlan.

Amennyiben elakadsz, a DOE mindig segít

Neked ajánljuk ...