A Garuda Aerospace bemutatta a Droni-t, jelezve a fogasztói drónpiacra történő belépését a drónfotózás és a filmezés világába. A cég eddigi legjellemzőbb profilja a mezőgazdasági drónok készítése volt, amellyel Indiai piacon 55%-os részesedéssel rendelkezik. A bevezetés jelentős változást jelent egy olyan iparágban, amelyet hagyományosan a DJI drónok uralnak.
A Droni egy olyan élvonalbeli termék, amelyet célzottan a kényelem és a minőség érdekében tervezték. A termék a gyártó szerint gyökeres változást hoz a légi fényképezés és videózás terén és biztosak benne, hogy lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kitolják a kreatív határokat. Jelenleg a Garuda Aerospace drónok az indiai piacon az összes drón 25% -át teszik ki.
A Droni, egy összecsukható, hordozható és könnyű, mindössze 249 gramm súlyú quadcopter, lenyűgöző 60 perc repülési időt kínál, kielégítve a felhasználóbarát drónok iránti növekvő keresletet Indiában és azon túl. A drón játékváltóként pozícionálja magát a légi fényképezés és videózás piacán.
A Droni drón 4K ½.3 CMOS 48 MP kamerával, 3 tengelyes kardánnal, 3-4 km HD átvitellel, moziszerű függőleges felvétellel, követési funkcióval, GPS-el és 11 intelligens repülési móddal rendelkezik.
A Droni jelenleg 85,000 Rs bevezető áron érhető el, kizárólag az Amazonon
Forrás és kép: dronelife. com; garudaaerospace .com